maandag 7 januari 2013

Dutch Magnolia Lovers #48

Ons DT lid Chantal , heeft voor jullie dit keer weer een hele leuke uitdaging bedacht;

Maak een easel-card met Edwin én Tilda (allebei)
en er moeten hartjes op voorkomen.
(omdat dit weer een back in time challenge is moeten de gebruikte
stempels ouder dan één jaar zijn!)

Voor de ramdom winnaar is er weer een hele leuke prijs,
foto volgt z.s.m..

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;










We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.).
.

5 opmerkingen:

  1. Wowwwww wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt Dames. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge weer en wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, super.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitdaging .Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt dames.
    Ik had er zin in en hij is klaar.Waar een donkere regendag al goed voor is.

    Gr. Mija

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tijdje terug kreeg ik een berichtje dat ik een prijs (vlindermal) had gewonnen, met het verzoek mijn adres te mailen. Omdat ik geopereerd was had ik het net gemist. Ik heb inmiddels twee maal een mail gestuurd, maar geen reactie gekregen. Hoe nu verder?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een leuke uitdaging. Omdat ik pas met magnolia stempels begonnen ben , had ik geen oudere stempels. Gelukkig heb ik vorige week wat van iemand over genomen en kijk ik heb nu mijn kaartje geplaatst.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen